Novinky

Booking odpověď - podmínky rušení pobytů

Napsal/a Klára Stárek Zachariášová | 19.5.2020
COVID-19 Naše stanoviska

Jak jsme Vás informovali, reagovali jsme na mnohé vaše podněty k rušení rezervací přes Booking.com bez nároku ubytovatele na storno poplatky. S Booking jsme si vyměnili několik dopisů a vyzvali je k vysvětlení, z jakého důvodu postupuje výše uvedeným způsobem, tj. ruší bez sankce pobyty na období, u kterých nebylo jasné trvání mimořádných opatření k zabránění šíření epidemie. Níže Vám přinášíme  odpověď Booking. Ze sdělení společnosti vyplývá, že přijatá opatření se opírají o Všeobecné podmínky spolupráce, které s Booking uzavíráte.

Odpověď ZDE:  Booking - odpověď - rušení pobytů

Staňte se členem Asociace hotelů a restaurací České republiky
CHCI SE STÁT ČLENEM

Chcete ušetřit na poplatcích OSA a Intergram? Chcete, aby Vaše ubytovací  a stravovací zařízení hrála první ligu? Chcete mít možnost připomínkovat zákony, jež ovlivňují Vaše podnikání? Potřebujete přihrát více klientů a více zviditelnit Vaše zařízení? Nechcete ztrácet čas vyhledáváním všech nových předpisů a zákonů? Chcete získat novou inspiraci a zkušenosti od svých kolegů?