Novinky

Prokázání oprávněnosti plateb

Napsal/a Klára Stárek Zachariášová | 19.2.2019
Naše stanoviska

AHR ČR zaznamenává informace členů asociace, kteří se setkávají s reklamacemi plateb kreditními/debetními kartami ze strany klientů.  Nejčastějším argumentem ze strany zákazníků pro reklamaci plateb je údajná jejich neinformovanost o obchodních a platebních podmínkách, nebo „zneužití“ platební karty držitele k nákupu/rezervaci služeb hotelu.

AHR ČR vstoupila v jednání se Sdružením bankovních karet (SBK), které nastavuje pravidla pro vydavatele platebních karet a banky, s cílem popsat stručně hlavní zásady pro prokázání oprávněnosti platby v případě reklamací ze strany klienta.

Kompletní doporučení k této problematice naleznete v členské části našeho webu, v záložce ke stažení.

Staňte se členem Asociace hotelů a restaurací České republiky
CHCI SE STÁT ČLENEM

Chcete ušetřit na poplatcích OSA a Intergram? Chcete, aby Vaše ubytovací  a stravovací zařízení hrála první ligu? Chcete mít možnost připomínkovat zákony, jež ovlivňují Vaše podnikání? Potřebujete přihrát více klientů a více zviditelnit Vaše zařízení? Nechcete ztrácet čas vyhledáváním všech nových předpisů a zákonů? Chcete získat novou inspiraci a zkušenosti od svých kolegů?