Ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu a Asociací malých a středních podniků jsme připravili akci na podporu přímého prodeje jídel z okének restaurací. Některé rozvážkové firmy si totiž účtují za tuto službu vysoké provize, které představují až 30 % z celkové ceny pokrmu. Tato skutečnost významně snižuje šanci na záchranu restaurací v době, kdy právě na prodeji jídla s sebou závisí přežití většiny z nich. Smyslem akce „Den okének” a #objednejprimo je tedy narušit trend, kdy dodávkové služby své provize promítají pouze do marže restaurací, a upozornit zákazníky, že je pro ně lepší si vyzvednout jídlo přímo z restaurace. Pro tyto účely je proto také vhodné zákazníka motivovat něčím navíc, ať již se jedná o malou pozornost či výhodnější cenu.
Plakát 1
Plakát 2
Banner FB 1
Banner FB 2
Bannerf FB 3
Prezentace
Bezpečnost a hygiena byla vždy na prvním místě, nicméně v současné době to platí dvojnásobně. Ukažte svým hostům i Vy, co vše děláte pro jejich bezpečí a zapojte se do projektu STAY SAFE. Pro své členy vytvořila AHR ČR nový program s jednotným logem, jehož primárním cílem je deklarace plnění hygienických opatření zajišťující bezpečný pobyt hostů. Zapojení do programu je vázáno na splnění šesti základních podmínek. Ubytovací zařízení, která splní nastavená pravidla mohou používat značku a s ní komunikovat hostům svůj bezpečný provoz.
Úroveň 1 - informační letáky pro hosty dle nařízení vlády - k dispozici pro všechny
Úroveň 2 - program Safe Stay - značka, logo - podmíněno splněním kritérií AHR ČR
Úroveň 3 - pro zájemce k dispozici video pro hosty viz. https://exid.cz/restart/cs/
Leták hotel
Leták restaurace
Leták bazén, sauna
Přehled zapojených členských zařízení ZDE: https://www.ahrcr.cz/stay-safe/
Chcete, aby Vaše zařízení mělo správné hvězdy? AHR ČR dlouhodobě pracuje na systému OFICIÁLNÍ JEDNOTNÉ KLASIFIKACE UBYTOVACÍCH ZAŘÍZENÍ ČR, která v České republice funguje na dobrovolné bázi již od roku 2004. Klasifikace transparentním způsobem představuje kritéria pro zařazení hotelů a penzionů do jednotlivých tříd. Od roku 2010 je součástí mezinárodní aliance HOTELSTARS UNION, ve které je v současné době zapojeno již 17 evropských zemí, které aplikují společná klasifikační kritéria. Klasifikace je jediným systémem v ČR, který Vám umožní odlišit se od konkurence a garantovat Vaše služby zákazníkům.
Více o Hotelstars Union (mezinárodní verze stránek) na www.hotelstars.eu, české stránky na www.hotelstars.cz
Nadace Asociace hotelů a restaurací České republiky podporuje rozvoj dětí z dětských domovů se zvláštním zřetelem na vzdělávací aktivity. Za tímto účelem vznikl při nadaci projekt Start do života, který pomáhá těmto dětem při studiu oborů cestovního ruchu, hotelnictví a gastronomie. Cílem podpory je poskytnout dětem možnost vzdělání a současně praxe v oboru a usnadnit tak co nejvíce následný start do života po ukončení studia.
Nedílnou součástí činnosti nadace je i finanční podpora vybraných aktivit dětských domovů směrovaných ke zlepšení prostředí a podmínek pobytu mládeže (úpravy a rekonstrukce prostor apod.).
Procházíme velmi složitým obdobím, dobou, kdy dopady pandemie na průmysl cestovního ruchu jsou katastrofální, hotely přišly o většinu rezervací, začínáme téměř od nuly a dá se předpokládat, že pokles ADR bude následovat. Toto období, které nás postihlo, může být v jistém pohledu zároveň i příležitostí. Jednou z možných hotelových strategií je soustředit se prvořadě na cesty, jak získat své hosty přímo, bez zbytečného zvyšování distribučních nákladů.
AHR ČR se již několik let zabývá podporou přímých rezervací a před několika lety spojila síly s evropskou konfederací HOTREC, kde byl společně vytvořen projekt Book Direct. Více něž 30 tisíc hotelů v celé Evropě propaguje výhody přímých rezervací a v této době je budou komunikovat více než jindy.
Spolu s naším partnerem, společností Bookassist, která je lídrem v oblasti optimalizace přímých rezervací pro hotely, vám přinášíme možnou inspiraci a důvody, proč byste se měli strategií, jak získat hosty napřímo zabývat. Co tedy můžete udělat, abyste minimalizovali dopad krize na váš hotel? Zaměřte se na přímé rezervace! materiál jak na to ZDE: Brožura Book Direct - AHR ČR + Booksassist
Loga kampaně lze v několikajazykových mutacích zdarma stáhnout na https://www.book-direct-shop.eu/en/free-download/
Pro úspěch v HORECA segmentu
Víme, které vědomosti a jaké schopnosti vás a váš business posunou dál. Vzděláváme v tom, co je pro vás nejdůležitější.
V rámci Akademie AHR nabízíme velkou škálu školení a vzdělávacích kurzů vedené profesionály v HORECA segmentu. Školení jsou koncipována jako otebřené, rádi však zorganizujeme i školení na klíč přímo pro vaší organizaci.
Organizátorem projektu Noc hotelů je Asociace hotelů a restaurací České republiky ve spolupráci s Prague City Tourism a Magistrátem města Prahy. Akce se bude konat pravidelně v Praze vždy poslední pátek měsíce ledna. Pro pátý ročník je datum stanoveno na 29.1.2021. V pátém ročníku této úspěšné akce se zapojí nejen Praha, ale i Brno, Olomouc, Karlovy Vary, Ostrava a ubytovací zařízení po celé České republice.
Jedná se o CSR akci hoteliérů, která má za cíl ukázat nejen ekonomický přínos turizmu pro obyvatele jednotlivých měst, ale i přiblížení hotelnictví rezidentům. Hotely nabídnou účastníkům svoje služby a připraví si pro ně doprovodný program.
Horká linka zdarma pro restaurace. Ve spolupráci se společností Uniconsulting představujeme balíček služeb, jehož hlavním cílem je pomoci Vám zorientovat se ve stále měnících se oblastech hygieny, bezpečnosti potravin , BOZP, PO, dezinsekce, sanitace atd. Jde o povinnosti pod kontrolou Státní zemědělské a potravinářské inspekce, Státní veterinární správy, Orgánů ochrany veřejného zdraví, Obchodní inspekce nebo Inspekce životního prostředí. Pro členy AHR je zřízena zdarma horká linka, na které Vám pomůžeme vyřešit aktuální krizové situace a problémy.
Krátké telefonáty řeší: Aktuální krizové situace (kontrola dozorových orgánů a návod vhodné argumentace, stížnosti zákazníků nebo problémy s dodavateli). Doporučení řešení systémových problémů (kam se obrátit pro řešení problému, legislativní poradna)
Ceny Asociace hotelů a restaurací České republiky jsou udíleny každoročně v rámci posledního večera Výročních konferencí. Ocenění je výrazem uznání členů asociace, kteří svým působením v profesním životě i společenskými aktivitami přináší příklad ostatním.
Výroční ceny AHR ČR jsou udíleny v kategoriích:
AHR ČR však uděluje i zvláštní ocenění jakým je cena JUDr. Vladimíra Štětiny, tzv. mimořádná cena a nejlepší studentská práce.
CSR je způsob podnikání, který odpovídá či jde nad rámec etických, zákonných, komerčních a společenských očekávání. Odpovědné podnikání v sobě zahrnuje celou řadu témat, které jsou vždy specifické pro sektor, ve kterém firma působí.
Počítejte a přemýšlejte. Odpovědná opatření v hotelech a restauracích přinášejí nejen snížení dopadu na prostředí a okolí, ale také jednoznačné ekonomické úspory a nové příležitosti na trhu. Odpovědnost v hotelnictví a gastronomii je způsob, jakým se, pomocí poměrně jednoduchých opatření, mohou hotely a restaurace posunout nejen k udržitelnosti ekologické a společenské, ale také ekonomické. Odpovědný přístup k podnikání neznamená jen charitu nebo „náklady navíc“, ale udržitelný podnikatelský přístup. V odpovědnosti najdeme témata jako etika ve výběru dodavatelů, spotřeba energií a vody, odpadové hospodářství, budova, její provoz, úklid a údržba, čistota, zapojení zaměstnanců a zákazníků, portfolio produktů a služeb, podpora komunity a veřejný prostor, zaměstnanecký a klientský přístup ke znevýhodněným lidem, atd.
AHR se též každoročně zapojuje k celosvětovému happeningu Hodina Země.
Gastronomický projekt vznikl jako reakce na zvýšený zájem o kulinářskou turistiku ve světě a jeho cílem je podpořit atraktivitu České republiky a jejích regionů. Pod sloganem „Ochutnejte Českou republiku“ inspiruje milovníky dobrého jídla k cestování po České republice za specialitami, které jinde nenajdou. Přes jedinečnou českou gastronomii přibližuje turistické destinace a představuje zahraničním a domácím turistům kulinářské speciality České republiky.
Restaurace, které se do projektu hlásí, mají možnost zatraktivnit svoji nabídku, zapojit se do marketingových aktivit a propagovat své služby. Czech Specials je zároveň certifikační značkou, jež má zajistit, aby hosté v certifikovaných restauracích dostali tradiční české pokrmy v odpovídající kvalitě.
Více na www.czechspecials.cz
Asociace hotelů a restaurací České republiky připravila pro své členy další benefit v podobě bezplatného poradenství v oblasti nákupu energií.
Spolu s touto možností Vám nabízíme také zajištění samotné realizace nákupu energií s úsporami, které Vám v analytické části vypočítáme.
Tato služba spočívá v tom, že v případě zájmu o nákup elektrické energie a plynu můžete přímo kontaktovat pana Ing. Miroslava Večeřu. Na základě podkladů, které mu zašlete, poradí a také navrhne realizaci nákupu. Můžete jej kontaktovat prostřednictvím emailu energie@ahrcr.cz
Pracujete ve službách cestovního ruchu? Chcete se neustále zlepšovat a zaujmout zákazníky? Pak je nejvyšší čas zapojit se do Českého systému kvality služeb.
Kdo se rozhodne do systému začlenit a projde úspěšnou certifikací, získá značku „Q“. Ta je poznávacím znamením pro koncového zákazníka. Napovídá mu, že se setkává s profesionálním přístupem a permanentní snahou zkvalitňovat poskytované služby.
PROČ se zapojit?
Získáte náskok před konkurencí. Kvalitní služby jsou pro zákazníky důležitým filtrem při jejich výběru a nákupu. Spokojenost s nimi je také hlavním důvodem dalšího doporučení. Navíc vám management kvality pomůže zoptimalizovat i vaše interní procesy, což může vést ke snižování nákladů a zvyšování vašeho zisku.
KDE je značka Q vidět?
Aby se značka „Q“ rozšířila do povědomí veřejnosti, realizuje ČSKS propagační aktivity v celostátních médiích. Sledujte náš Facebookový profil a budete mít přehled o nově certifikovaných subjektech. Také spolupracujeme s volnočasovým portálem Kudy z nudy, na kterém představujeme certifikované subjekty ve spojení s tisíci tipy na kratší i delší výlety a akce po celé České republice.
Chcete ušetřit na poplatcích OSA a Intergram? Chcete, aby Vaše ubytovací a stravovací zařízení hrála první ligu? Chcete mít možnost připomínkovat zákony, jež ovlivňují Vaše podnikání? Potřebujete přihrát více klientů a více zviditelnit Vaše zařízení? Nechcete ztrácet čas vyhledáváním všech nových předpisů a zákonů? Chcete získat novou inspiraci a zkušenosti od svých kolegů?